onsdag 22. juli 2009

Ferie i Sverige

Den første uka mamma hadde ferie var vi på ei hytte i Sverige. Det var egentlig ikke så veldig festlig. Ikke for meg ihvertfall. Det var så forferdelig varmt hele uka, at jeg orka ikke annet enn å ligge og slappe av og tigge etter mat. Men jeg tror menneskene koste seg! Så ihvertfall slik ut. Men tror det var varmt for dem også, de lå som noen slakt i hagen og solte seg hele tida. Det eneste som var litt gøy var at det var masse fine jorder rundt der vi bodde. På kveldene, en stund etter at sola var blitt borte og det var blitt litt kjøligere, fikk jeg og Egil løpe litt der. En kveld vi egentlig skulle få løpe, så vi masse rådyr, tror det var minst 6 stykker! En av dem sto midt på jordet og lagde masse rare lyder. Både jeg og Egil ble helt tussete! Dumme mamma som ikke lot oss få løpe etter dem!!!

Ingen kommentarer: