mandag 4. oktober 2010

Opera-Ella...

Ja, hun er her fremdeles... Men det er bare såvidt! Makan til lyd på et lite vesen! Tror det er bra mutter'n synes hun er søt, ellers tror jeg nesten hun hadde kasta henne ut. Så fort det er noe som ikke er helt optimalt, så syter hun, gjerne HØYT! Og hun mener at det er mårran når klokka er 5! Makan!! Mutter'n var ute og lufta henne, men det hjalp ikke spesielt. Hun bare VILLE IKKE holde kjeft. Til slutt måtte jeg ta affere selv! Et par velplasserte bjeff, og knurr så fort hun ymta frampå igjen, og så ble det stille gitt! Mutter'n var så glad, at jeg fikk komme opp i senga hennes og ligge der resten av mårraskvisten :-)


2 kommentarer:

Silje sa...

Bra du hjelper mamma med å oppdra henne, Fant! Du blir nok en kjempefin storebror bare Ella skjønner at det er DU som er sjefen..! ;) Veldig fine bilder, søt Ella :)

Bente Waldal sa...

Haha, jeg sa fra hvem som var sjefen med èn gang jeg så henne jeg, så det vet hun veldig godt :) Problemet mitt er bare at hun synes jeg er veldig stor og kul, så hun skal absolutt henge etter meg når jeg er oppe og går... Veldig irriterende...