fredag 22. oktober 2010

Ella og Astra

Jada, hun har en søster også! Den bor heldigvis ikke her, men min kjære søster Tia må derimot slite med den en periode. Krapyl nummer to heter Astra, eller populært kalt Astrid i sitt midlertidige hjem. Jeg har til og med hørt rykter om at min kjære søster Tia har måttet dele bur med denne ungen opptil flere ganger! Stakkars søster. Jeg slipper heldigvis slik nærkontakt, om jeg ikke vil det selv, og det vil jeg aldri.

Vi var og gikk tur med søstern og co forrige helg, og bildene er tatt da. Det var faktisk første gang jeg så jentene mine siden jeg ble operert. Var veldig hyggelig. Bortsett fra at jeg ikke fikk løpe med dem, men jeg må vel få overtalt mutter'n til å la meg få være med på moroa etterhvert får jeg tro. Ella fikk brent litt krutt sammen med Astra, og det er alltid fint. Da blir det roligere i stua resten av dagen :)

Ingen kommentarer: