søndag 29. august 2010

Søndag i Drammen

Jaha, så var det en lang biltur mutter'n skulle dra oss med på. Var vel det jeg tenkte meg, at hun hadde skumle hensikter i går, når hun begynte bade Dille... Heldigvis var vi tre som delte sjebne i dag, jeg, Dille og Jon Arve. Ingen av oss hadde veldig lyst til å være med, men vi måtte alle sammen fordi mutter'n bestemte det... Da vi parkerte første gang, gikk mutter'n, Jon Arve og Dille avgårde, mens jeg måtte være igjen alene. Da de kom tilbake, hadde Dille fått en sånn;

Det heter visst CERT, og når man har fått minst tre slike på utstilling blir man champion. Så da er vel Dille på god vei til å bli champion, for hun sa hun hadde fått en slik før også. Ja, så var vi i bilen igjen da, alle fire. Nå kjørte vi ikke så langt, og når vi stoppa var det bare mutter'n og Jon Arve som gikk ut av bilen. De ble borte en liten stund, og når de kom tilbake lukta de veldig rart. De hadde vært og sett på valpene til Tara. Om jeg har forstått det riktig, så skal jo en av disse bo hos meg med tid og stunder, så jeg synes det var litt dårlig gjort at jeg ikke fikk være med å se dem. Men men, jeg får vel sikkert sett nok til dem med tida! Her er ihvertfall en del bilder mutter'n fikk tatt av dem. De ser kanskje ikke ut som rotter lengre, men de er da virkelig ikke salukier heller?!

Her er Pepper og Draco, to av gutta.

Caesar; Hi five!

Etasje-soving! Fra bunn til topp; Cayenne, Pepper og Caesar.

Draco; Skal lure på om jeg noen gang blir like stor som deg, mamma?!

Astra, den grizzle jenta!

Astra og Draco (?!?, de grizzle er ganske like...)

Ingen kommentarer: