tirsdag 17. august 2010

Au Au!

Jeg var syk her om dagen...
Ble plutselig skikkelig tufs. Ble så ekkel i magen, måtte kaste opp litt og følte meg skikkelig uggen etterpå. Hadde ikke matlyst en gang! Mamma og Jon Arve var borte akkurat da, så de ble litt forskrekka da de kom hjem og fant meg slik. Jeg så jo hvordan mamma pussla og stelte med Egil da han var syk, så jeg tenkte jeg fikk overspille litt, så jeg fikk litt skikkelig omsorg jeg også. Det var IKKE så lurt... Det bar rett iveg til Oslo Dyreklinikk gitt!! Søndag kveld, kl 9... Og jeg som ikke i det hele tatt synes det er noe kult å kjøre bil. Skal notere meg dette bak øre; "bli aldri syk uten meget god grunn igjen". Mamma sa det til meg også, at jeg ikke får skremme henne slik flere ganger. Hun ble ganske stressa. Jeg angra meg etterpå...
Jaja, uansett, de fikk ihvertfall konstatert at jeg er frisk! Klinisk helt topp form, nakken kan tøyes og bøyes i alle retninger uten at det gjør vondt, ryggen er helt fin og innvendig er det heller ikke noe å klage på. Håper jeg imponerte dem da de skulle ta røntgen. Jeg var så snill og rolig som jeg bare klarte. Jeg hadde tross alt litt vondt også, så jeg orka egentlig ikke sprelle så fælt uansett. Mamma var ihvertfall veldig stolt av meg, og veterinæren kalte meg "bedagelig"! Dessuten hadde veterinær-dama levergodiser, så turen var jo ikke helt bortkasta for min del ihvertfall. Og da vi kom hjem følte jeg meg litt bedre, så da ville jeg ha mat igjen. ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

FANT, du må ikke skremme oss sånn. Vi ble helstressa da det tikket inn en melding her om at du var syk. Guuuu, så glade vi er for at det ikke var noe. Du din snik, hihi.
Snutekyss fra Indiana & Bess og et skulende blikk fra Qui.