søndag 8. august 2010

Borte på besøk

I helga har jeg vært på besøk hos søster'n. Jeg og mutter'n dro dit tidlig på lørdag morgen, og så slengte hun meg bare igjen der og dro videre sammen med Linn og Trixie. Syntes det var litt merkelig, men Trixie fortalte da de kom tilbake at hun hadde vært på utstilling, så da var jeg igrunn bare glad til at jeg slapp å være med. Mutter'n skulle visst ikke ha meg med hjem igjen da hun og Linn kom tilbake, i stede ble jeg med Linn og alle jentene på tur. Merkelige greier, men det var jo veldig hyggelig da! Det drøyde og det rakk i dag, søndag, før det skjedde noe særlig, men til slutt kom mamma, Ida og Annelise. Det ble tur i skogen for de fire menneskene og oss 7 hundene, Tia, Isis, Dille, Trixie, Kajsa, Chanel og meg. Litt av en dameflokk jeg hadde med og måtte holde styr på!! Sånt blir man sliten av, så nå skal jeg bare slappe av resten av dagen!

Ingen kommentarer: