onsdag 11. mars 2009

Litt nostalgi...

Rota rundt i noen gamle bilde-mapper, og hva fant jeg? Blant masse, masse og masse bilder av meg, så fant jeg disse bildene, av meg! De er fra sommeren da jeg var ett år, og vi bodde ved Femund. Der var det virkelig fint! Her tester jeg ut hva bølger er for noe. Til opplysning så er ikke bølger spesielt koselige... Her tar jeg meg en pust i bakken etter noen runder rundt fotballbana!Og her er jeg og Punky, min første kjæreste, på fjelltur! :-) Jeg prøvde meg på spa også, men mamma var ikke like fornøyd, og kalte det for et primitivt gjørmebad... Jaja, artig var det å løpe rundt i gjørma ihvertfall! Det spruta godt, som dere kan se...Alle bildene har mamma tatt med mobil-kamera sitt.

2 kommentarer:

Herlige Hundeliv sa...

så fin du var med gjørme broder`n... Men nå vil jeg jammen meg leke med deg igjen snart altså! Mamma snakket noe om at dere kanskje kom til helgen??? Stemmer det?....

Bente Waldal sa...

Jeppers! Jeg kommer ihvertfall! Mamma sier hun skal sende bort Egil på gutte-hytte-tur til fjellet i helga, så han blir ikke med. Og det er jo jammen-meg litt fint, for da kan VI leke sammen, bare vi to, som i gamle dager!!! JIPPIIIII