mandag 9. mars 2009

Feit??? JEG???!?!?!

Mamma mener jeg er feit?!?!?! Har dere hørt på maken?? Det er ihvertfall det værste jeg har hørt på lenge... Så nå mener hun at jeg må slanke meg... *Mumle mumle, snart LC-sesong, mumle mumle* Jeg liker IKKE å slanke meg, for jeg har funnet ut at det innebærer MINDRE MAT! Tenke seg til, gi meg for lite mat! For det er det jeg synes hun gjør. ALT for lite. Det var egentlig bare det jeg skulle si, slik at kanskje noen av dere her inne kan snakke litt fornuft til henne slik at hun slutter med denne torturen. Nå skal jeg kjapt tilbake til kjøkkenet for å legge meg ned og fortsette demonstrasjonen, med HØYLYTT pipekonsert!

2 kommentarer:

Administrator sa...

Halla Fant, fra tenårings-kompisen din her! Jeg synes iKKE du er feit, jeg skulle gjerne sett like stor og sterk ut som deg jeg, men så er jeg vel ikke like glad i mat som deg da.. mamma synes jeg er for tynn.. så da har vi vel akkurat motsatt problem.. hun ønsker nok at jeg blir mer som deg! LC-schmellse... vi tenker vel mer på lek og mat, du og jeg ;)

Bente Waldal sa...

Det var jammen meg en god idè! Kan ikke du komme på besøk til meg en stund, så kan vi fikse en deal. Jeg spiser den maten du ikke vil ha (og gjerne litt mer...), så kan jeg være med deg på noen lekerunder innimellom! Høres ut som en god plan i mine ører!!!