fredag 22. februar 2008

Long time, no seen...

Ja nå er det lenge siden sist! Mamma har ikke vært helt seg selv de siste ukene, så hun har ikke orket å hjelpe meg med denne bloggen. Men nå er jeg tilbake!! Og mye har jo skjedd siden sist også. Som søster'n også har skrevet om, så var jeg på tur med henne, Isis, Nadir, Julius og Bahiim for snart to uker siden. Alle bildene her er fra den turen. Det var kjempegøy, jeg hadde jo fem stykk salukis å base i snøen med!! Dessuten var det sol og fint vær, så menneskene våre hadde gooood tid og jeg tror de koste seg ute de også. Dagen etter, det var en søndag tror jeg, var mamma borte hele formiddagen, uten at jeg fikk være med... Hun skulle ri hesten sin på et stevne. Lurer på hva et stevne er egentlig? Jeg fikk jo ikke være med, så jeg vet ikke hva hun drev med, men hun kom ihvertfall hjem med en stor, rød sløyfe og var veldig stolt, så jeg tipper ut fra det at hun hadde gjort det ganske så bra på stevne. Jeg for min del synes LC er morsommere...

Så måtte mamma jobbe igjen som hun alltid gjør fra mandag til fredag, men hun er jo likevel forholdsvis flink til å gå turer med meg. Ikke flink nok, selvfølgelig, men det kvalifiserer til godkjent. På fredag, i stede for å dra på jobb, så dro vi hjem til der mamma kommer fra, Femundsmarka. En liten "ikke-planlagt-og-kunne-klart-seg-uten-vinterferie" som mamma kalte det. Jeg syns det var veldig fint å få løpe litt ute i skogen igjen. Jeg trives jo best der oppe vet dere! Så da vi kom hjem igjen på tirsdag kveld så ble jeg litt mutt. Jeg brukte hele onsdagen på å surmule... Håper mamma tok hintet. Tror hun gjorde det også, for på torsdag fikk jeg være med på ridetur! Mamma er i litt lettere humør om dagen, for det er lyst fremdeles da hun kommer hjem fra jobb. Det er faktisk lyst så lenge at hun rekker å ri en tur etter jobb og før det blir mørkt. Vi var ute en hel time på torsdag, og det var enda ikke skikkelig mørkt da vi var i stallen igjen. Så tingene ser litt lysere ut for min del også, hurra!!!

Ingen kommentarer: