onsdag 2. februar 2011

Trening!

Ja dere, "lille" frøken valp begynner å bli djevelsk rask! Det er rett og slett kul umulig å løpe fra henne. Og kan man ikke løpe FRA, så får man løpe MED! Det gjorde jeg i dag, og det gikk unna. Det gikk så unna, at mutter'n til slutt ga meg båndtvang, av frykt for liv og helse... Skjønte hun ikke at jeg drev med trening? Altså trening av valp! Jeg har påtatt meg rollen som personlig trener og manager for frøken Ella, i forkant av en lovende LC-karriere. Jeg har jo vært ganske god selv, om jeg så må få si det, og har sett at trenden er at avdanka idrettsutøvere kommer tilbake som trenere etter endt karriere. Så, i dag trente vi hurtighet og utholdenhet, samt vendinger. Kjappe vendinger!
Etter ei slik treningsøkt er det viktig med påfyll av mat. Tro det eller ei, men jeg har helt frivillig påtatt meg rollen som primus motor her også. Derfor må jeg stikke og starte masinga nå! Riktignok har valpen matvett når hun først skjønner at det er mat på gang, men å minne mutter'n på at det er på høy tid med et måltid, det har hun ikke funnet ut at går an enda. Hun lærer sikkert til slutt.
PS. Bildene er fra søndag.

Ingen kommentarer: