mandag 13. april 2009

Andredag påske

Slik ser vi ut andredag påske, etter ei lita uke i Femundsmarka. Slitne gutter! Jeg fikk sneket meg inn på soverommet, og blir nok liggende her i dag. Egil la seg til på sofa'n og vurderte om han skulle lese litt om nedarving av pelsfarger hos hunder. Han skjønner nemlig ikke hvordan han og flere av søsknene hans kan være så lyse, når pappa'n er rød og mamma'n svart grizzle... I mitt tilfelle er det veldig enkelt, mamma er rød, pappa er rød, jeg og alle mine søsken er rød, så det kapitlet der gidder jeg ikke lese! Det endte med at det ble for tungt lesestoff for han, så han la seg til slutt ned i hundekurven, og ser ut til å bli der ut dagen... Slik blir det, når man har løpt ute i den frie naturen og gjort som man har villet i 5 dager!

3 kommentarer:

khiraochtea sa...

egil va stor du blivit!=)mamma khira sprang sitt första l-c lopp idag(träning)på väldigt länge.. hon fuskade och körde en egen bana=) haha men snabb va hon när hon la i växeln

Lotta sa...

Hei du Fant! Ja, i ditt tilfeller var genetikken veldig enkel, den er nok litt mer komplisert med lillebror Egil! :-) Skjønner det ble litt for mye for ham stakkar...
Klem fra tante Brun

Zara sa...

Hei Fant, nå har du nesten blitt like treg til å oppdatere bloggen din som jeg er. Eller er det mamman din som er treg? For slik er det hos meg, hun Lotta har aldri tid til å hjelpe meg å logge inn og sån't! Men nå skal vi mase mye på henne sånn att det blir gjort oftere! Masse klemmer fra Zara, vet du forresten at jeg er kusinen din! :-)