søndag 25. januar 2009

Løpetur i snøen!!

Hihi, jeg klarte snike til meg enda ett innlegg her!! Broder Fant står bare og maser på mutter'n fordi han mener det er laaangt over mat-tid, så da så jeg mitt snitt! I dag har jeg løpt MASSE med masse kule hunder! Først og fremst brodern selvfølgelig, men i dag var det med flere også. Sur-tante Tia for eksempel, men jeg tror ikke hun synes det er så kult å løpe. Hun gidder ihvertfall aldri løpe med meg... Selv om jeg spør hele tiden! Ulldyr Tara var med også, hun er festlig å se på, men ikke så morsom å løpe med, for hun løper så sakte... Onkel Bahiim var også med i dag, og jeg har aldri sett han løpe så masse før. Det var skikkelig gøy! Ikke sant vi er fine, jeg og onkel?? Åsså var Nadir med, og han var KJEMPEKUL å løpe med. Han ville løpe hele tiden han! Mer enn broder'n til og med! Kjempefestlig altså. Men man blir sliten av sånt altså, jeg var jo ute og gikk lang tur i går også, sammen med søster Afaia og Yaminah. Så nå skal jeg finne meg konge-plassen i sofa'n og hvile meg litt. See Ya!

1 kommentar:

Khira sa...

Gud va härligt att se hela gänget!!=) Jag och khira&Tea va och träffade Frode i går,han hade blivit jättestor!