torsdag 13. november 2008

Egil har vært på utstilling!

Forrige lørdag, da ble jeg nesten litt snurt på mamma. Hun sto opp (litt for tidlig etter min smak), gikk tur med oss og ga oss mat som vanlig. Men så vet dere, hun tok med seg Egil og dro!!! Jeg fikk ikke være med! Har dere hørt på værre?! Hadde det ikke vært for at jeg fikk komme opp i senga til Jon Arve og legge meg godt til rette på mamma's dyne, så ville jeg gitt høylytt uttrykk for at dette var blodig urettferdig. Men jeg lot det passere, for det var jo tross alt litt for tidlig på mårran, jeg var trøtt og senga var god. Ble litt kjedelig utover dagen, for det varte og rakk før mamma og Egil kom hjem igjen. Egil skjønner jo så lite, så han kunne ikke helt forklare hva han hadde vært med på, men han hadde ihvertfall vært med søster'n og Isis. Og han hadde møtt sin egen søster, og masse andre hunder sa han. Til og med andre og rare hunder, noen veeeldig store og grå med bart, andre veeeldig små og tassete og noen med maaaaasse pels! Åsså hadde de vært inne i et stort hus... Jeg skjønte ikke så mye av det han fortalte, men så fikk jeg tilgang på noen bilder som mamma'n til søster'n har tatt, og da skjønte jeg det; Egil har vært på utstilling! Hahaha, neste gang mamma tar med seg Egil og drar skal jeg legge meg godt til rette i senga og bare nyte friheten!

Ingen kommentarer: