torsdag 28. august 2008

Lille store Casie

Se hvem jeg har besøk av nå! Lille Casie! Hun er liten hun, og ikke blir hun større heller. Det vet jeg, for hun var like liten første gang jeg så henne, og det er tre år siden... Men selv om hun er liten, så er hun samtidig større enn meg, på en slags måte. Det er hun som er sjefen, kan du si. Og hun er så stor, at hun gidder ikke leke lengre. Ikke noe spennende å løpe med i skogen med andre ord. Så da vi var på skogstur så måtte jeg løpe alene, noe jeg forsåvidt klarte helt fint! Mamma klarte likevel å få oss til å sitte ganske stille og fint sammen ganske så lenge, slik at hun fikk tatt bildene dere ser. Vi er da riktig så fine må jeg få si! Og vet dere hva, Casie er også en slik Caravan-hund!! Caravan Sweet Chocolate. Søt sjokolade du liksom, mer sur sild spør du meg... (skal hilse fra mamma og si at hun synes Casie lever opp til navnet sitt, men det er hennes ord!)

2 kommentarer:

Administrator sa...

hehe, sur sild ;)

Marte sa...

tihiii, æ kan se førr mæ ka som surre i hodet til Fant på bilde øverst, supert blikk!!!