tirsdag 28. desember 2010

Fortsatt god jul!

Håper alle har en flott jul! Vi har feiret i Femundsmarka, med 32 kalde grader ute, og god fyr i ovnen inne. Masse god mat for mennesker og hunder (jepp, jeg klarte til slutt stjele til meg ei brødskive med verdens beste sylte på! Mormor er lett å lure ;-). Vi har vært nesten like mange hunder som mennesker i år, meg, Ella, Pepper og Izi. Litt av et leven skal jeg si deg, med to små valper med enorm energi som ikke kan kastes ut fordi det er for kaldt... Jeg fikk heldigvis emigrere opp i senga på soverommet, så jeg har hatt det helt ypperlig. Ble heldigvis litt mer hundelige temperaturer de siste dagene, så da fikk valpene herje ute, og var deilige og slitne når de kom inn. Ella er forresten deilig og sliten fremdeles! Var i grustaket og hilste på søster'n, Isis, Dille og Trixie i dag, og selv om det var for kaldt for oss voksne, så raste de to yngste rundt i nesten tre kvarter, så det blir en fin og rolig kveld her hjemme i kveld også. O herlige juletid :)

Ingen kommentarer: