tirsdag 26. januar 2010

O herlige jorde!

Jeg er så glad for at vi har flytta! Det er så deilig å bo rett ved et løpe-jorde! Og mamma er så søt og snill og tar oss med bort dit rett som det er. I dag var vi ute halvannen time, basa i snøen og virkelig hadde det deilig. Masse snø, vanskelig å gå og mørkt som i en Romedals-nikkers, men pytt sann, slikt stopper ikke oss! Jeg fant igjen pinnen min også, som jeg hadde lagt igjen på et lurt sted sist vi gikk der. Men i dag kjente jeg at jeg strengt tatt var ferdig-lekt med den, og dessuten var det så mye annet spennende å drive med, så jeg orka ikke så mye pinne i dag. Det var mye morsommere å snuse på alle elge-sporene! Dem var det mange av også. Helt supert for en saluki-nese. Dessverre var det ingen elg å se, og ingen elg å løpe etter... Kanskje neste gang?! Håper det!! PS.Bildet er selvfølgelig ikke tatt i dag, for i dag var det mørkt som sagt, men det er samme jorde. Fint, ikke sant?!

6 kommentarer:

Afaia sa...

Vet om 2 jenter i Oslo jeg da som ikke er så fornøyd med det da,at dere har flyttet...
For å si det på en annen måte:
Bare vær sånn dere og se hvor mange venner dere får,blæh!!!!

MadaMim sa...

Jamen Afaia og Yaminah! Det er jo ikke noe problem, vi kan jo bare ta en jentetur opp og besøke gutta! =D
Er jo ikke så langt å kjøre.

Klem Fanta og Tara. =)

Anonym sa...

Ja!! Jaaa!!! Kom kom!!! Jentebesøk, hurra!!! :-)

Afaia sa...

ja da,får se om det ikke kan bli en tur ei helg da....

Herlige Hundeliv sa...

Kanskje vi kommer en tur i morgen og joiner er tur, men helst elg-fri tur;-)

Anonym sa...

Åååå, så masse besøk! Masse damebesøk! Det beste jeg vet!!! Hurra! :-)