søndag 9. august 2009

Izi i Femundsmarka

Jeg må vise litt flere bilder fra ferien i Femundsmarka. Her ser dere Izi, fastboende engelsk setter. Izi er verdens snilleste hund, finnes ikke et vondt hår på henne. Mamma sier hun er snillere enn både meg og Egil til sammen??!!? Hørt på makan!! Izi er et drøyt år eldre enn meg, født i april 2004, så hun er fem år. Hun jakter på ryper hver høst, og det er det morsomste hun vet. Mamma har vært med henne et par ganger, og hun sier at hun er veldig flink til å finne fuglene. Hun er derimot ikke så veldig glad i å leke med meg og Egil. Hun synes vi løper for fort, hahaha! Men hun er med littegrann innimellom, slik som her.

2 kommentarer:

Afaia sa...

Sånne engelske er jo ikke så gode til å løpe som dere da,men ok å erte tenker jeg,hi-hi

Bente Waldal sa...

Hehe, skal love deg det er kult å erte den engelske ja!! Men da blir hun bare sur og gidder ikke løpe mer, kan du skjønne?! ;-)