fredag 3. oktober 2008

Høst-hverdag

Det er blitt høst allerede. Skikkelig årnt'li høst med regn og vind og surt og kaldt. Det har vært slik hele denne uka, fra mandag til i dag, og i dag er det fredag. Da skjønner du at du ikke trenger mange labber for å telle hvor mange lange skogsturer jeg har vært på denne uka! Regn er ekkelt, vått og kaldt. Da er det bedre å ligge inne på sofa'n! Og Egil vokser og gror, omtrent som tomatplanten mamma og Jon Arve kjøpte i vår. Den vokste masse, og fort! De kunne måle centimeter nesten hver dag. Egil er slik han også. Ihvertfall nesten. Jeg ser det jo ikke så lett da, for jeg ser han jo 24 timer i døgnet, hvis jeg vil. Mamma har vel også litt problemer med å se det egentlig, men hun sier han begynner å bli så tung å løfte på, og han har nesten blitt for stor for fanget allerede... For min del vokser han ikke fort nok. Han har fremdeles for korte ben til å løpe om kapp med meg. Men det er gøy å erte han med å løpe fra han! Da kjefter og smeller han, for han blir liksom sint på meg når jeg løper fra han, haha. Mamma filma oss her om dagen, se her;

Ingen kommentarer: