onsdag 17. september 2008

Egil, Egil, Egil...

Ja, det meste dreier seg om Egil her i huset om dagen... "Egil, skal du ut å tisse?" "Egil, skal du ha mat?" "Egil, NEI!!" "Egil ditt, Egil datt..." Hører nesten ikke "Fant" lengre i det hele tatt... Hvilket forsåvidt er greit, jeg liker å ha det litt rolig og fredelig rundt meg. Men med Egil i hus er det ikke så rolig å fredelig som før Egil kom i hus... Men alt dette overlever jeg, og det er takket være at Egil har en STOR fordel ved seg. Det går an å leke med han!!! Og løpe!! Og mamma sier han er kommet for å bli min leke-løpe-fjase-kompis for resten av mitt liv! Tenk noe så fantastisk. Aldri mer kjedelige rusle-tusle turer med bare mamma. Fra nå av skal Egil alltid være med og underholde meg! Herlig. Jeg gleder meg til resten av livet. Og mamma sier det blir bare bedre og bedre jo større han blir. Herlig herlig!!! Vi har det jo allerede skikkelig gøy når vi går tur. Jeg må si jeg ser fram til fortsettelsen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! gud va härligt att se Egil och Fant tillsammans!!=) han ser ut att ha det toppen!! pussa på honom massor ifrån Khira och mig!=) vi hörs